2η δεξιοτεχνία Καρπενησίου στο Αθλητικό Κέντρο: Αποτελέσματα
info-karpenisi Κυριακή 13/10/2013 23:58
Στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα στο Αθλητικό Κέντρο «χτύπησε σήμερα η καρδιά» των μηχανοκίνητων αγώνων Καρπενησίου καθώς η Α.Λ.Α.Κ. (Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καρπενησίου) διοργάνωσε με επιτυχία την 2η δεξιοτεχνία Καρπενησίου.
Από τους 20 συμμετέχοντες τελικά έτρεξαν οι 18, με απόντες τους Στάθη Μπούρα με Civic typer R και τον Κώστα Γαλανό με το γνωστό Nissan 200SX. Στα θετικά κρατάμε τον αρκετό κόσμο που μαζεύτηκε και απόλαυσε το θέαμα που προσέφεραν οι αγωνιζόμενοι.
Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε τρεις κατηγορίες ανάλογα με το μεταξόνιο του αυτοκινήτου:
Στην κατηγορία Α γράφτηκαν μερικοί πολύ καλοί χρόνοι όπως το εξαιρετικό 1:05:41 του Σπύρου Τσιώνη με το πολύ καλά στημένο Subaru vivio, χρόνος που του χάρισε την 1 πρώτη θέση στην κατηγορία αλλά και τον φέρνει τρίτο στην γενική, εδώ θα πρέπει να προσθέσουμε ότι η πολύ μικρή πίστα με τις πολύ κοντές «ευθείες» βόλεψε εξαιρετικά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (όπως και άλλα βέβαια) χωρίς αυτό ασφαλώς να μειώνει στο ελάχιστο τις ικανότητες του οδηγού.
Η Κατηγορία Β με απόντα τον Κ. Γαλανό εξελίχθηκε σε μάχη των corolla με τον Δημήτρη Νάσιο να παίρνει την πρώτη θέση από τον Μπούρα Ρενάτο. Το τρίτο corolla της παρέας έμεινε στην 4 θέση με διαφορά από τους τρεις πρώτους αφού ο οδηγός του Ντουφεκιάς Νικόλαος προτίμησε και πολύ καλά έκανε να προσφέρει πλούσιο θέαμα ξεσηκώνοντας τους θεατές που τον επευφημούσαν έντονα.
Τελευταία η κατηγορία Γ, εδώ είχαμε μερικά πολύ δυνατά και γρήγορα αυτοκίνητα που όμως το μέγεθος της πίστας δεν τα βόλεψε ιδιαίτερα ώστε να βγάλουν τις δυνατότητες τους στο δρόμο. Ας αρχίσουμε με τους τελευταίους της χρονομετρημένης κατάταξης αλλά μάλλον πρώτους αν είχαμε αγώνα....drift, δεν μιλάμε για άλλους από τους Κώστα Γιαννακόπουλο και Αθανάσιο Παχή οι οποίοι πήραν την σκυτάλη από τον Ντουφεκιά και γυρνούσαν την πίστα κυριολεκτικά καίγοντας λάστιχο. Την ουσία του αγώνα κοίταξαν οι οδηγοί των δύο Honda Χρήστος Γαλάνης και Στάθης Φέγγος οδηγώντας εντυπωσιακά γρήγορα μερικές φορές κατακτώντας την πρώτη και την τρίτη θέση αντίστοιχα με τον Γαλάνη να σημειώνει και τον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας αλλά της γενικής με 1:04:57. Σταθερά και πολύ δυνατά περάσματα έκανε το Impreza του Παναγιώτη Ράπτη το οποίο μπήκε σφήνα στα δύο μπροστοκίνητα του group τερματίζοντας δεύτερο.
Στο τέλος της δεξιοτεχνίας ακολούθησαν μερικά όμορφα περάσματα drift από τον παλαίμαχο οδηγό της Α.Λ.Α.Κ. Κωνσταντίνο Τασιό και Νίκο Ντουφεκιά με BMW E30 και Toyota Corolla DX αντίστοιχα.
Από τους 20 συμμετέχοντες τελικά έτρεξαν οι 18, με απόντες τους Στάθη Μπούρα με Civic typer R και τον Κώστα Γαλανό με το γνωστό Nissan 200SX. Στα θετικά κρατάμε τον αρκετό κόσμο που μαζεύτηκε και απόλαυσε το θέαμα που προσέφεραν οι αγωνιζόμενοι.
Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε τρεις κατηγορίες ανάλογα με το μεταξόνιο του αυτοκινήτου:
Στην κατηγορία Α γράφτηκαν μερικοί πολύ καλοί χρόνοι όπως το εξαιρετικό 1:05:41 του Σπύρου Τσιώνη με το πολύ καλά στημένο Subaru vivio, χρόνος που του χάρισε την 1 πρώτη θέση στην κατηγορία αλλά και τον φέρνει τρίτο στην γενική, εδώ θα πρέπει να προσθέσουμε ότι η πολύ μικρή πίστα με τις πολύ κοντές «ευθείες» βόλεψε εξαιρετικά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (όπως και άλλα βέβαια) χωρίς αυτό ασφαλώς να μειώνει στο ελάχιστο τις ικανότητες του οδηγού.
Η Κατηγορία Β με απόντα τον Κ. Γαλανό εξελίχθηκε σε μάχη των corolla με τον Δημήτρη Νάσιο να παίρνει την πρώτη θέση από τον Μπούρα Ρενάτο. Το τρίτο corolla της παρέας έμεινε στην 4 θέση με διαφορά από τους τρεις πρώτους αφού ο οδηγός του Ντουφεκιάς Νικόλαος προτίμησε και πολύ καλά έκανε να προσφέρει πλούσιο θέαμα ξεσηκώνοντας τους θεατές που τον επευφημούσαν έντονα.
Τελευταία η κατηγορία Γ, εδώ είχαμε μερικά πολύ δυνατά και γρήγορα αυτοκίνητα που όμως το μέγεθος της πίστας δεν τα βόλεψε ιδιαίτερα ώστε να βγάλουν τις δυνατότητες τους στο δρόμο. Ας αρχίσουμε με τους τελευταίους της χρονομετρημένης κατάταξης αλλά μάλλον πρώτους αν είχαμε αγώνα....drift, δεν μιλάμε για άλλους από τους Κώστα Γιαννακόπουλο και Αθανάσιο Παχή οι οποίοι πήραν την σκυτάλη από τον Ντουφεκιά και γυρνούσαν την πίστα κυριολεκτικά καίγοντας λάστιχο. Την ουσία του αγώνα κοίταξαν οι οδηγοί των δύο Honda Χρήστος Γαλάνης και Στάθης Φέγγος οδηγώντας εντυπωσιακά γρήγορα μερικές φορές κατακτώντας την πρώτη και την τρίτη θέση αντίστοιχα με τον Γαλάνη να σημειώνει και τον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας αλλά της γενικής με 1:04:57. Σταθερά και πολύ δυνατά περάσματα έκανε το Impreza του Παναγιώτη Ράπτη το οποίο μπήκε σφήνα στα δύο μπροστοκίνητα του group τερματίζοντας δεύτερο.
Στο τέλος της δεξιοτεχνίας ακολούθησαν μερικά όμορφα περάσματα drift από τον παλαίμαχο οδηγό της Α.Λ.Α.Κ. Κωνσταντίνο Τασιό και Νίκο Ντουφεκιά με BMW E30 και Toyota Corolla DX αντίστοιχα.
Αποτελέσματα Α κατηγορίας | |||||||
Α/Α | Νο | ΟΝΟ/ΝΥΜΟ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | Α ΓΥΡΟΣ | Β ΓΥΡΟΣ | BEST LAP | ΚΑΤΑΤΑΞΗ |
1 | 1 | Παναγιώτης Καραγιάνης | Yugo Zastava | 1:12:41 | 1:09:80 | 1:09:80 | 6ος |
2 | 2 | Σπύρος Τσιώνης | Subaru Vivio | 1:05:92 | 1:05:41 | 1:05:41 | 1ος |
3 | 3 | Γιάννης Λάμπρου | Toyota Starlet | 1:09:72 | 1:09:15 | 1:09:15 | 5ος |
4 | 4 | Δημήτρης Κεφαλάς | Toyota Yaris | 1:08:80 | 1:10:88 | 1:08:80 | 4ος |
5 | 5 | Κων/νος Γκορόγιας | Citroen Saxo | 1:08:40 | 1:15:50 | 1:08:40 | 3ος |
6 | 6 | Κων/νος Καραγιάννης | Yugo Zastava | 1:07:61 | 1:07:10 | 1:07:10 | 2ος |
Αποτελέσματα Β κατηγορίας | |||||||
Α/Α | Νο | ΟΝΟ/ΝΥΜΟ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | Α ΓΥΡΟΣ | Β ΓΥΡΟΣ | BEST LAP | ΚΑΤΑΤΑΞΗ |
1 | 7 | Λάμπρος Θεοδωρογιάννης | Skoda Fabia | 1:09:95 | 1:09:70 | 1:09:70 | 3ος |
2 | 8 | Ρενάτο Μπούρας | Toyota Corolla | 1:08:83 | 1:09:42 | 1:08:83 | 2ος |
3 | 9 | Νίκος Ντουφεκιάς | Toyota Corolla DX | 1:17:70 | 1:16:20 | 1:16:20 | 4ος |
4 | 10 | Δημήτρης Νάσιος | Toyota Corolla | 1:07:41 | 1:06:48 | 1:06:48 | 1ος |
5 | 11 | Κων/νος Γαλανός | Nissan 200SX | - | - | - | - |
Αποτελέσματα Γ κατηγορίας | |||||||
Α/Α | Νο | ΟΝΟ/ΝΥΜΟ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | Α ΓΥΡΟΣ | Β ΓΥΡΟΣ | BEST LAP | ΚΑΤΑΤΑΞΗ |
1 | 12 | Αθανάσιος Παχής | BMW E30 | Κ.Ε. | Κ.Ε. | Κ.Ε. | Κ.Ε. |
2 | 14 | Ανδρεάκης | Subaru Impreza | 1:08:25 Π | 1:12:80 | 1:12:80 | 5ος |
3 | 15 | Στάθης Μπούρας | Honda Civic type R | - | - | - | - |
4 | 16 | Πάνος Ράπτης | Subaru Impreza | 1:05:12 | 1:05:73 | 1:05:12 | 2ος |
5 | 17 | Στάθης Φέγγος | Honda Civic | 1:06:82 | 1:05:70 Π | 1:06:82 | 3ος |
6 | 18 | Αθαν. Κουτρούμπας | Ford Sierra | 1:07:35 | 1:07:02 | 1:07:02 | 4ος |
7 | 19 | Χρήστος Ράπτης | Mitsubishi EVO V | 1:15:58 | 1:17:10 | 1:15:58 | 6ος |
8 | 20 | Χρήστος Γαλάνης | Honda Civic type R | 1:09:11 | 1:04:57 | 1:04:57 | 1ος |
9 | 21 | Κων/νος Γιαννακόπουλος | BMW E30 | 1:29:46 | Κ.Ε. | 1:29:46 | 7ος |
Αποτελέσματα Γενικής Κατάταξης | |||||||
Α/Α | Νο | ΟΝΟ/ΝΥΜΟ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | Α ΓΥΡΟΣ | Β ΓΥΡΟΣ | BEST LAP | ΚΑΤΑΤΑΞΗ |
8 | 20 | Χρήστος Γαλάνης | Honda Civic type R | 1:09:11 | 1:04:57 | 1:04:57 | 1ος |
4 | 16 | Πάνος Ράπτης | Subaru Impreza | 1:05:12 | 1:05:73 | 1:05:12 | 2ος |
2 | 2 | Σπύρος Τσιώνης | Subaru Vivio | 1:05:92 | 1:05:41 | 1:05:41 | 3ος |
4 | 10 | Δημήτρης Νάσιος | Toyota Corolla | 1:07:41 | 1:06:48 | 1:06:48 | 4ος |
5 | 17 | Στάθης Φέγγος | Honda Civic | 1:06:82 | 1:05:70 Π | 1:06:82 | 5ος |
6 | 18 | Αθαν. Κουτρούμπας | Ford Sierra | 1:07:35 | 1:07:02 | 1:07:02 | 6ος |
6 | 6 | Κων/νος Καραγιάννης | Yugo Zastava | 1:07:61 | 1:07:10 | 1:07:10 | 7ος |
5 | 5 | Κων/νος Γκορόγιας | Citroen Saxo | 1:08:40 | 1:15:50 | 1:08:40 | 8ος |
4 | 4 | Δημήτρης Κεφαλάς | Toyota Yaris | 1:08:80 | 1:10:88 | 1:08:80 | 9ος |
2 | 8 | Ρενάτο Μπούρας | Toyota Corolla | 1:08:83 | 1:09:42 | 1:08:83 | 10ος |
3 | 3 | Γιάννης Λάμπρου | Toyota Starlet | 1:09:72 | 1:09:15 | 1:09:15 | 11ος |
1 | 7 | Λάμπρος Θεοδωρογιάννης | Skoda Fabia | 1:09:95 | 1:09:70 | 1:09:70 | 12ος |
1 | 1 | Παναγιώτης Καραγιάνης | Yugo Zastava | 1:12:41 | 1:09:80 | 1:09:80 | 13ος |
2 | 14 | Ανδρεάκης | Subaru Impreza | 1:08:25 Π | 1:12:80 | 1:12:80 | 14ος |
7 | 19 | Χρήστος Ράπτης | Mitsubishi EVO V | 1:15:58 | 1:17:10 | 1:15:58 | 15ος |
3 | 9 | Νίκος Ντουφεκιάς | Toyota Corolla DX | 1:17:70 | 1:16:20 | 1:16:20 | 16ος |
9 | 21 | Κων/νος Γιαννακόπουλος | BMW E30 | 1:29:46 | Κ.Ε. | 1:29:46 | 17ος |
1 | 12 | Αθανάσιος Παχής | BMW E30 | Κ.Ε. | Κ.Ε. | Κ.Ε. | Κ.Ε. |
3 | 15 | Στάθης Μπούρας | Honda Civic type R | - | - | - | - |
5 | 11 | Κων/νος Γαλανός | Nissan 200SX | - | - | - | - |
Το «Π» σημαίνει ποινή.
Το «Κ.Ε.» σημαίνει κακή εκτέλεση.
Το νούμερο 13 δεν χρησιμοποιείτε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το «Κ.Ε.» σημαίνει κακή εκτέλεση.
Το νούμερο 13 δεν χρησιμοποιείτε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Θα ακολουθήσει video με πλάνα της δεξιοτεχνίας |
|